مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-21اقتصادي

فارس من| پرداخت حق الزحمه بهمن ماه آبداران شهرستان بروجن تا فردا


مدیرکل شرکت آب وفاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: دستمزد دو ماه دی و بهمن آبداران به حساب مشترک پیمانکار و شرکت آب وفاضلاب واریز شده که سه شنبه هفته جاری تسویه می شود و معوقات ماه های بعدی نیز به محض تأمین اعتبار پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علاوه بر پیگیری معوقات آبداران که با موضوع به حساب پیمانکار واریز شده اما تنها یک ماه با آبداران تسویه شده به این رسانه رسید.

خبرنگار فارس این خبر را از روابط عمومی و معاونان شرکت آب وفاضلاب استان پیگیری نمود که قرار شد چند روزی فرصت داده شود تا موضوع را پیگیری و نتیجه را اعلام کنند.

احمدرضا محمدی گفت: دو ماه دستمزد آبداران به حساب مشترک پیمانکار و شرکت آب وفاضلاب واریز شده نه حساب شخصی پیمانکار و این بدان منظور است که هیچ استفاده شخصی از پول نمی شود.

مدیرکل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مبلغ دستمزد دو ماه دی و بهمن آبداران است که علت تأخیر در تسویه بهمن ماه روال اداری بوده که در حال رفع است.

وی بیان کرد: طبق پیگیری های صورت گرفته قرار بر آن شد که سه شنبه هفته جاری حق الزحمه بهمن ماه تسویه شود اما در تلاش هستیم که تا امروز این مشکل را حل کنیم و معوقات ماه های بعدی نیز به محض تأمین اعتبار پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پرداخت حق الزحمه بهمن ماه آبداران شهرستان بروجن تا فردا

فارس من| پرداخت حق الزحمه بهمن ماه آبداران شهرستان بروجن تا فردا